Alles over Werkendam...
Afbeelding bij nieuwsitem 'Gasfles explodeert, slachtoffer naar brandwondencentrum' De explosie was van een beperkte omvang.
16sep

Gasfles explodeert, slachtoffer naar brandwondencentrum

HANK - Zaterdagmiddag (15-9) raakte een man uit Hank gewond toen in zijn schuur een gasflesje explodeerde. De overigens kleine ontploffing gebeurde in een schuur aan het Meerkoetpad. 

De man was bezig met het opwarmen van olie toen het mis ging. Toen het busje gas in het kooktoestelletje explodeerde, liep de man eerste en tweede graads brandwonden op. Hij kreeg gelukkig geen olie op zijn lichaam. Het slachtoffer werd direct onder de douche gezet om te koelen.

De hulpdiensten trokken voor het ongeval massaal uit. Ook de traumaheli werd gewaarschuwd, maar deze keerde terug. 

De man ligt in het brandwondencentrum in Rotterdam en maakt het naar omstandigheden goed, zo meldt zijn dochter.

(Archieffoto)



Deel dit bericht met je vrienden!